\r\nGoed om te weten: de eerste kaart cadeau is eenmalig geldig per gezin.
"}},{"@type":"Question","name":"Waarom staat de kaart die ik gemaakt heb niet in mijn account?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Kaarten kunnen alleen opgeslagen worden in je account als je ingelogd bent op het moment dat je je kaart maakt. Log dus altijd eerst in en plaats daarna je bestelling. Ook alleen dan heb je recht op klantenkorting. We kunnen een gemiste korting niet achteraf verrekenen, dus let er goed op dat je eerst inlogt en dan bestelt.
\r\n\r\nVan een kaart die je hebt besteld terwijl je niet was ingelogd, kun je een kopie in je account plaatsen. Hiervoor ga je naar www.kaartje2go.be/contact/bijbestellen. Je vraagt de kaart op met het bestelnummer en het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Hierna log je in. Je kunt de kaart vervolgens opslaan in je account.
\r\n\r\nWil je zeker weten dat je kaart tijdens het bestellen al wordt opgeslagen in je account? Volg dan deze stappen:
\r\n\r\n- Log in (als je voornaam rechtsboven in beeld staat, ben je al ingelogd).
\r\n- Maak je kaart.
\r\n- Klik aan de linkerzijde naast de kaart op Opslaan of ga naar de volgende stap (Formaat kiezen).
Nu is je kaart opgeslagen in je account. Je kunt de kaart terugvinden in je account. Ga hiervoor naar Jouw Ontwerpen.
"}},{"@type":"Question","name":"Krijg ik een herinnering als iemand jarig is?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Ja, als je verjaardagen en belangrijke momenten in je kalender hebt gezet, krijg je gratis een verjaardagsalarm per e-mail. Je ontvangt dit 7 dagen van tevoren, zodat je op tijd een kaartje kunt sturen.
\r\n\r\nJe kunt alleen gebruikmaken van het verjaardagsalarm als je een account hebt. Meld je dus eerst even aan, als je dit nog niet gedaan hebt.
"}},{"@type":"Question","name":"Kan ik mijn eigen foto's downloaden uit mijn account?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Jazeker kan dat! Je vindt alle foto's die je op kaartjes hebt gebruikt onder Jouw foto’s in je account. Als je op een foto klikt, krijg je verschillende opties, waaronder het downloaden van de foto."}},{"@type":"Question","name":"Hoe kan ik mijn account opzeggen?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Wil je geen gebruik meer maken van je account? Dat is jammer! Via Jouw gegevens in je account kun je via de knop Account opzeggen, je account stopzetten.
\r\n\r\nJe kunt ook een mailtje sturen naar ons klanttevredenheidsteam. We horen ook graag waarom je geen kaarten meer wilt maken via Kaartje2go. Daar kunnen wij weer van leren!
"}},{"@type":"Question","name":"Mag ik meerdere accounts aanmaken?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Je mag meerdere accounts aanmaken met verschillende e-mailadressen. Je mag maar één keer gebruikmaken van de eerste kaart cadeau. Voor de gratis kaart geldt: één gratis kaart per gezin. Je kunt dus niet voor je partner, moeder, dochter etc. een account aanmaken en een gratis kaart versturen. Het eerste lid van het gezin heeft recht op een gratis kaart.
"}},{"@type":"Question","name":"Voorwaarden gratis kaart bij account","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Je mag één keer een gratis kaart maken ter kennismaking (exclusief postzegel). Voor de gratis kaart geldt: één gratis kaart per gezin/huishouden. Je kunt dus niet voor je zus, broertje, vader etc. een account aanmaken en een gratis kaart versturen.
\r\nVerstuur je toch meerdere gratis kaarten, dan wordt geen van de gratis kaarten verstuurd.
\r\n
\r\nKaartje2go is een klein bedrijf, en wel als beste beoordeeld door de Consumentenbond en Vara's Kassa. We willen met een gratis kaart graag iedereen kennis laten maken met onze kaartenservice. Wanneer iedereen met verschillende accounts 2, 5 of 15 kaarten gratis wil versturen, kunnen wij deze kosten niet dragen en zijn we helaas genoodzaakt om de kosten alsnog in rekening te brengen of het te incasseren.
Om je e-mailadres en/of wachtwoord te wijzigen, moet je eerst inloggen met je oude e-mailadres en wachtwoord. Ga daarna in je account naar Jouw gegevens > Profiel. Daar kun je je e-mailadres en/of wachtwoord wijzigen.
\r\n\r\nHierna kun je met je nieuwe gegevens inloggen en ontvang je alle e-mails van Kaartje2go op het nieuwe e-mailadres.
\r\n\r\nIk ben mijn wachtwoord vergeten
\r\nBen je je wachtwoord vergeten, dan kun je op de volgende manier een nieuw wachtwoord instellen:
Dit kun je doen in je account, onder Jouw gegevens > Koppelingen. Als je alleen nog maar via je Facebook- of Google-account hebt ingelogd, moet je eerst even een wachtwoord aanmaken. Zo kun je de volgende keer inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
\r\n\r\nJe kunt een wachtwoord aanmaken via Jouw Gegevens > Profiel > Wachtwoord wijzigen. Bij Huidig wachtwoord hoef je niets in te vullen. Je hoeft alleen maar je nieuw gekozen wachtwoord tweemaal in te vullen.
"}},{"@type":"Question","name":"Ik kan niet inloggen","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Als het niet lukt om in te loggen, dan kunnen er 4 dingen aan de hand zijn.
\r\n\r\n1. Het kan zijn dat je je nog niet hebt aangemeld. Via Registreren kun je een account aanmaken.
\r\n\r\n2. Het kan zijn dat je je e-mailadres verkeerd invult. Controleer je e-mailadres goed en probeer het nog eens. Als je er niet uitkomt, neem dan even contact op met het klanttevredenheidsteam. Zij kunnen voor je nakijken met welk e-mailadres je bij ons geregistreerd bent.
\r\n\r\n3. Het kan zijn dat je wachtwoord een foutje bevat. Klik in dat geval op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt vervolgens een e-mail met een link, zodat je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
\r\n\r\n4. Als laatste kan de datum- en tijdsinstelling op je computer verkeerd staan. Als die in de toekomst staat ingesteld, kun je niet inloggen. Herstel dan eerst je datum- en tijdsinstellingen.
"}},{"@type":"Question","name":"Kan ik bij Kaartje2go ook een adresboek bijhouden?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Zodra je bent ingelogd bij Kaartje2go zijn er extra opties beschikbaar. Het Adresboek waarin je zelf je adressen kunt bewaren is een van deze opties. Ook is er een kalender beschikbaar, waar je verjaardagen en andere belangrijke data kunt bijhouden.
\r\nNaast het handmatig toevoegen van adressen, kan je dit ook doen door middel van een Excel-bestand. Je leest er hier meer over.