\r\nBPost levert de losse, rechtstreeks verstuurde kaarten, naar adressen in België. Voor een correcte bezorging ben je dus afhankelijk van de postbode, net als wanneer je zelf een kaartje naar de brievenbus brengt. Gemiddeld is de levertijd ongeveer 2-4 werkdagen.
\r\n
\r\nPostNL
\r\nAlle pakketjes krijgen een Track & Trace code en worden door PostNL bezorgd, de gemiddelde bezorgtijd van pakketjes is 1-2 werkdagen. In je account kun je de Track & Trace code terugvinden.
Jazeker, Kaartje2go verstuurt wekelijks duizenden kaarten naar het buitenland. Op de pagina waar je het adres invult, kun je op de plek waar standaard België staat, een ander land invullen.
\r\n\r\nVerzendkost
\r\nDe meeste van onze kaarten gaan naar adressen in Nederland en België. Doordat onze verzending met PostNL gaat, betaal je voor kaarten naar een adres in Nederland een postzegel van €0,96. Voor de kaarten die worden verzonden naar België betaal je €1,07 voor een postzegel.
\r\nKaarten naar andere landen worden met een Priority stempel voor je verstuurd. Je betaalt het geldende PostNL tarief voor verzending van een kaartje naar het buitenland.
Bezorgtijd
\r\nDe gemiddelde bezorgtijd varieert stevig is onze ervaring. Alleen de bezorgtijd naar Nederland is heel constant, in 95% van de gevallen wordt een kaartje de volgende werkdag bezorgd. Rechtstreeks verstuurde kaarten wordt over het algemeen binnen 2-4 werkdagen in België bezorgd. De bezorgtijd voor kaarten naar andere landen varieert van 6 werkdagen tot net zo makkelijk 19 of 21 werkdagen. Ook binnen (Zuid!) Europa. Kaartje2go heeft geen invloed op de bezorging of de bezorgtermijn. Voor een indicatie van de bezorgtijd kun je op de website van PostNL kijken.
We versturen de kaarten digitaal naar de printers, zonder tussenkomst van personen. De printers worden met grote stapels papier gevuld, zodat contact met het papier minimaal is. Na het op maat snijden van de kaarten verwerken medewerkers van de drukkerij de kaarten en waarna ze machinaal in de enveloppen worden gestopt. Vervolgens dragen zij de kaarten over aan PostNL, die de kaarten sorteert en aan jouw postbode meegeeft.
\r\n\r\nBelangrijk om hierbij te vermelden is dat het besmettingsrisico via post en pakketten “heel klein” is volgens het RIVM. Verder houden onze drukkerij en de medewerkers van PostNL zich aan alle maatregelen van het RIVM. Dat betekent dat er anderhalve meter afstand is tussen medewerkers en dat zij regelmatig hun handen wassen.
\r\n"}},{"@type":"Question","name":"Moet ik thuisblijven om mijn bestelling in ontvangst te nemen?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"De meeste bestellingen van pakketjes kaarten, enveloppen, adresstickers en cadeaus passen gewoon door de brievenbus. Je brievenbus moet natuurlijk wel aan de PostNL-richtlijnen voldoen (min. 265mm x 32mm). Je ontvangt voor elk pakketje een Track & Trace code, deze kun je terugvinden in je account.
\r\n\r\nDe aantallen kaarten en enveloppen die nog maximaal door de brievenbus gaan en waar je dus niet voor thuis hoeft te blijven zijn:
\r\n\r\nRechthoekige kaarten
\r\nA6 (10x15) enkele kaarten (zonder enveloppen): 240 stuks
\r\nA5 (15x21) enkele kaarten (zonder enveloppen): 120 stuks
\r\nA4 (21x29) enkele kaarten (zonder enveloppen): 60 stuks
\r\n
\r\nA6 (10x15) enkele kaarten (incl. enveloppen): 80 stuks
\r\nA5 (15x21) enkele kaarten (incl. enveloppen): 45 stuks
\r\nA4 (21x29) enkele kaarten (incl. enveloppen): 20 stuks
A6 (10x15) dubbele kaarten (incl. enveloppen): 60 stuks
\r\nA5 (15x21) dubbele kaarten (incl. enveloppen): 40 stuks
\r\nA4 (21x29) dubbele kaarten (incl. enveloppen): 15 stuks
Vierkante kaarten (enkel of dubbel)
\r\nvierkante (10x10) enkele kaarten (incl. enveloppen): 120 stuks
\r\nvierkante (14x14) enkele kaarten (incl. enveloppen): 60 stuks
\r\nvierkante (21x21) enkele kaarten (incl. enveloppen): 30 stuks
vierkante (10x10) dubbele kaarten (incl. enveloppen): 100 stuks
\r\nvierkante (14x14) dubbele kaarten (incl. enveloppen): 45 stuks
\r\nvierkante (21x21) dubbele kaarten (incl. enveloppen): 20 stuks
Langwerpige kaarten
\r\nlangwerpige (10x21cm) enkele kaarten (incl. enveloppen): 60 stuks
\r\nlangwerpige (10x21cm) dubbele kaarten (incl. enveloppen): 40 stuks
Enveloppen
\r\nA6 (10x15) enveloppen: 120 stuks
\r\nA5 (15x21) enveloppen: 60 stuks
\r\nA4 (21x29) enveloppen: 40 stuks
vierkante (10x10) enveloppen: 160 stuks
\r\nvierkante (14x14) enveloppen: 80 stuks
\r\nvierkante (21x21) enveloppen: 40 stuks
langwerpige (10x21cm) enveloppen: 80 stuks
\r\n\r\nAlle hogere aantallen worden met de pakketdienst van PostNL bezorgd. Als je niet thuis bent, vind je een bericht in je brievenbus waarin PostNL je informeert wanneer het pakketje opnieuw wordt aangeboden of wat de locatie is om het pakket zelf af te halen.
\r\n\r\nCadeaus
\r\nVoor cadeaus geldt dat ze allemaal door de brievenbus passen, behalve de flessen wijn en bier.
Het is écht enorm balen als je feest is uitgesteld of geannuleerd. We leven dan ook oprecht met je mee en zullen er alles aan doen om je te helpen. Wanneer je je feest moet uitstellen of noodgedwongen moet annuleren heb je natuurlijk niets aan de kaartjes. Daarom staan wij voor je klaar om de kaarten aan te passen of de bestelling te annuleren.
\r\n\r\nNeem daarvoor contact met ons op.
\r\n"}},{"@type":"Question","name":"Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Wat vervelend dat jouw bestelling niet is bezorgd! Uiteraard bieden wij in dat geval graag een gepaste oplossing aan. Wanneer een rechtstreeks verzonden kaart naar België niet binnen 2-4 werkdagen is aangekomen raden we je aan om contact op te nemen met ons Klanttevredenheidsteam, wij helpen je graag verder. Bij pakketjes naar België houden wij 1-2 werkdagen aan.
\r\n"}}]}]}