Ga naar de inhoud

Betaling

Hoe kunnen we je helpen?

Je kunt bij Kaartje2go veilig betalen met de volgende betaalmethodes:

1. Domiciliëring
Als je bent ingelogd met je account kun je alle kaartbestellingen onder de € 19,99 met een domiciliëring betalen. Dit is een gemakkelijke en snelle betaalwijze. 
Het bedrag wordt 2-3 dagen na bestelling van je kaart van je rekening afgeschreven, de bestelling wordt al wel voor je verzonden op de gekozen verzenddatum.
Let op: bestellingen met een cadeau kun je niet afrekenen met een domiciliëring. Daarnaast is het belangrijk eerst 1 bestelling af te ronden via een andere betaalmethode, voordat je voor deze betaalmethode kunt kiezen.

2. Bancontact
Alle bestellingen kun je betalen met Bancontact. Met Bancontact kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. 

3. Creditcard
Al je bestellingen kun je veilig en eenvoudig betalen met creditcards van de volgende merken: Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires en CartaSi.

4. PayPal
Je kunt je bestellingen ook veilig betalen met PayPal. PayPal is een online betaalservice waarmee je bij veel webshops kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. Je kunt betalen vanaf je bank, je creditcard of via het saldo van jouw PayPalrekening. Meer informatie kun je vinden op de website van Paypal.

5. Apple Pay
Je kunt bestellingen veilig betalen met Apple Pay. Deze betaalmethode wordt getoond op alle Apple devices die deze betaalmethode ondersteunen, ook vanuit de IOS app kan je deze betaalmethode gebruiken. Meer informatie over het gebruik van deze betaalmethode vind je op de website van Apple.

6. Overboeking
Bestellingen boven € 8,90 kun je betalen met een handmatige overschrijving. Je krijgt de overboekgegevens op je scherm en ze worden ook naar je e-mailadres gestuurd. Nadat we je betaling hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en maken we jouw bestelling gereed. 
Let op: De verwerking van een overboeking kan een werkdag in beslag nemen. Ook is het belangrijk dat bij de betaling het betalingskenmerk juist wordt vermeld.

7. Tegoed bij Kaartje2go
Een tegoed is een hele makkelijke manier om je bestellingen te betalen. Je stort namelijk 1x een bedrag, waarmee je je bestellingen kunt betalen. Je hoeft niet elke keer de bankgegevens erbij te pakken. Op de pagina waar je kiest voor de betaalwijze, zie je het tegoed bovenaan staan. Je hoeft het alleen maar aan te klikken en het bedrag wordt afgeschreven. Bij niet voldoende tegoed, kun je de rest bijbetalen met één van de andere betaalmethodes. In je account kun je jouw tegoed verhogen met een herlaadbeurt. 

8. iDEAL 
Voor onze Nederlandse klanten is er de mogelijkheid om af te rekenen met iDEAL.

Als je een bestelling plaatst bij Kaartje2go, zijn er geen onverwachte kosten:

  • Er komen geen drukkosten meer bovenop de prijs.
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • De prijzen voor rechtstreeks verstuurde kaarten zijn exclusief portokosten.
  • De papiersoort Glans is gratis. Wil je een andere papiersoort, dan betaal je een kleine meerprijs. Lees hier meer over papiersoorten.
  • Als je een pakketje kaarten bestelt, zijn de witte enveloppen altijd gratis. Gekleurde enveloppen kosten €0,29 of €0,39 per stuk. Een uitzondering hierop zijn de enkele rechthoekige kaarten zonder volledig bewerkte achterkant. Dit zijn ansichtkaarten en hier zitten geen enveloppen bij. 

Als je een bestelling wilt laten bezorgen in België of een ander land, geldt er een kleine toeslag voor de extra verzendkosten met Priority. Kijk voor meer informatie op de prijzenpagina. Daar kun je ook zelf heel snel de prijs van je kaart(en) berekenen. De prijs in het roze is de prijs voor ingelogde klanten, bestel je liever zonder account dan betaal je de doorgestreepte prijs per kaart.

Wij verzenden de kaarten vanuit Nederland, dus voor verzending van een kaartje naar een adres in Nederland betaal je het Nederlandse tarief.  

Na iedere bestelling zie je een pagina 'Bedankt voor je bestelling' en daar zie je ook een knopje waarmee je de factuur kunt bekijken en afdrukken.
 Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via Jouw bestellingen in jouw account. Boven iedere bestelling vind je de knop Factuur downloaden.

Nadat je het factuuradres hebt ingevuld, verschijnt de factuur in beeld. Je kunt hem downloaden door te klikken op de knop Download factuur als PDF.
Als je hebt besteld zonder eerst in te loggen, kun je de factuur via deze link opvragen.
Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Wil je hier gebruik van maken voor een zakelijke bestelling? Stuur dan een e-mail naar ons klanttevredenheidsteam

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen

Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.