Wij gebruiken cookies om winkelen en reclame persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

Vragen over: Betaling

Betalen: hoe kan ik mijn kaarten veilig betalen?

Je kunt bij Kaartje2go veilig betalen met de volgende betaalmethodes:

1. Domiciliëring
Als je bent ingelogd met je account kun je alle bestellingen onder de € 19,99 met een domiciliëring betalen. Dit is een gemakkelijke en snelle betaalwijze. 
Let op: bestellingen met een cadeau kun je niet afrekenen met een domiciliëring.

2. Bancontact
Alle bestellingen kun je betalen met Bancontact. Met Bancontact kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. 

3. Creditcard
Al je bestellingen kun je veilig en eenvoudig betalen met creditcards van de volgende merken: Visa, MasterCard en American Express.

4. PayPal
Je kunt je bestellingen ook veilig betalen met PayPal. PayPal is een online betaalservice waarmee je bij veel webshops kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. Je kunt betalen vanaf je bank, je creditcard, of via het saldo van jouw PayPalrekening. Meer informatie over PayPal vind je op http://www.paypal.nl/.

5. Overboeking
Bestellingen boven € 8,90 kun je betalen met een handmatige overschrijving. Je krijgt de overboekgegevens op je scherm en ze worden ook naar je e-mailadres gestuurd. Direct nadat we je betaling hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en maken we jouw bestelling klaar. 

6. Tegoed bij Kaartje2go
Een tegoed is een hele makkelijke manier om je bestellingen te betalen. Je stort namelijk 1x een bedrag, waarmee je je bestellingen kunt betalen. Je hoeft niet elke keer de bankgegevens erbij te pakken. Op de pagina waar je kiest voor de betaalwijze, zie je het tegoed bovenaan staan. Je hoeft het alleen maar aan te klikken en het bedrag wordt afgeschreven. Bij niet voldoende tegoed, kun je de rest bijbetalen met één van de andere betaalmethodes. In je account kun je jouw tegoed opwaarderen. 

7. iDEAL 
Voor onze Nederlandse klanten is er de mogelijkheid om af te rekenen met iDEAL.

 

Betaling niet gelukt, toch liever overmaken

Als de betaling van je bestelling om wat voor reden niet lukt, kun je het bedrag altijd overboeken. Als je het bestelnummer bij je betaling vermeldt, kunnen we je bestelling gemakkelijk vinden. Vergeet dit dus alsjeblieft niet.

Je kunt het totaalbedrag overmaken op:

- rekeningnummer NL14 RABO  010 61 551 48

- BIC-nummer RABONL2U

- ten name van Kaartje2go, Zwolle

- onder vermelding van het bestelnummer

Zodra je betaling is binnengekomen verzenden we direct je kaarten. Heb je voor een latere verzenddatum gekozen? Dan verzenden we de kaarten natuurlijk op de door jou gekozen datum.

Is de prijs inclusief alles?

Als je een bestelling plaatst bij Kaartje2go, zijn er geen onverwachte kosten:

  • Er komen geen drukkosten meer bovenop de prijs.
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • De prijzen voor direct verstuurde kaarten zijn exclusief portokosten.
  • De prijzen voor de pakketjes kaarten zijn inclusief de verzendkosten van het pakket binnen Nederland (postzegels niet meegeleverd).
  • De papiersoort Glans is gratis. Wil je een andere papiersoort, dan betaal je een kleine meerprijs. Lees hier meer over papiersoorten.
  • Als je een pakketje kaarten bestelt, zijn de witte enveloppen altijd gratis. Gekleurde enveloppen kosten €0,29 per stuk. Een uitzondering hierop zijn de enkele rechthoekige kaarten zonder volledig bewerkte achterkant. Dit zijn ansichtkaarten en hier zitten geen enveloppen bij. 

Wij verzenden de kaarten vanuit Nederland, dus voor verzending van een kaartje naar een adres in Nederland betaal je het Nederlandse tarief.  

Als je een bestelling wilt laten bezorgen in België of een ander land, geldt er een kleine toeslag voor de extra verzendkosten met Priority. Kijk voor meer informatie op de prijzenpagina. Daar kun je ook zelf heel snel de prijs van je kaart(en) berekenen.

Hoe kan ik een factuur ontvangen?

Na iedere bestelling zie je een pagina 'Bedankt voor je bestelling' en daar zie je ook een knopje waarmee je de factuur kunt bekijken en afdrukken.
Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via “Jouw bestellingen” in jouw account. Per bestelling vind je een knop “Factuur”.

Nadat je het factuuradres hebt ingevuld, verschijnt de factuur in beeld. Je kunt hem downloaden door te klikken op de knop “Download factuur als PDF”.

Als je hebt besteld zonder eerst in te loggen, kun je de factuur via deze link opvragen: https://www.kaartje2go.be/contact/bekijken

Kan ik op factuur bestellen?

Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Wil je hier gebruik van maken voor een zakelijke bestelling? Stuur dan een e-mail naar ons klanttevredenheidsteam