\r\nAls je bent ingelogd met je account kun je alle kaartbestellingen onder de € 19,99 met een domiciliëring betalen. Dit is een gemakkelijke en snelle betaalwijze.
\r\nLet op: bestellingen met een cadeau kun je niet afrekenen met een domiciliëring.
2. Bancontact
\r\nAlle bestellingen kun je betalen met Bancontact. Met Bancontact kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.
3. Creditcard
\r\nAl je bestellingen kun je veilig en eenvoudig betalen met creditcards van de volgende merken: Visa, MasterCard en American Express.
4. PayPal
\r\nJe kunt je bestellingen ook veilig betalen met PayPal. PayPal is een online betaalservice waarmee je bij veel webshops kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. Je kunt betalen vanaf je bank, je creditcard, of via het saldo van jouw PayPalrekening. Meer informatie kun je vinden op de website van Paypal.
5. Overboeking
\r\nBestellingen boven € 8,90 kun je betalen met een handmatige overschrijving. Je krijgt de overboekgegevens op je scherm en ze worden ook naar je e-mailadres gestuurd. Nadat we je betaling hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en maken we jouw bestelling gereed.
6. Tegoed bij Kaartje2go
\r\nEen tegoed is een hele makkelijke manier om je bestellingen te betalen. Je stort namelijk 1x een bedrag, waarmee je je bestellingen kunt betalen. Je hoeft niet elke keer de bankgegevens erbij te pakken. Op de pagina waar je kiest voor de betaalwijze, zie je het tegoed bovenaan staan. Je hoeft het alleen maar aan te klikken en het bedrag wordt afgeschreven. Bij niet voldoende tegoed, kun je de rest bijbetalen met één van de andere betaalmethodes. In je account kun je jouw tegoed verhogen met een herlaadbeurt.
7. iDEAL
\r\nVoor onze Nederlandse klanten is er de mogelijkheid om af te rekenen met iDEAL.
"}},{"@type":"Question","name":"Betaling niet gelukt, toch liever overmaken","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"
Als de betaling van je bestelling om wat voor reden niet lukt, kun je het bedrag altijd overboeken. Als je het bestelnummer bij je betaling vermeldt, kunnen we je bestelling gemakkelijk vinden. Vergeet dit dus alsjeblieft niet.
\r\n\r\nJe kunt het totaalbedrag overmaken op:
\r\n\r\n- rekeningnummer NL14 RABO 010 61 551 48
\r\n\r\n- BIC-nummer RABONL2U
\r\n\r\n- ten name van Kaartje2go, Zwolle
\r\n\r\n- onder vermelding van het bestelnummer
\r\n\r\nZodra je betaling is binnengekomen verzenden we je kaarten. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Heb je voor een latere verzenddatum gekozen? Dan verzenden we de kaarten natuurlijk op de door jou gekozen datum.
"}},{"@type":"Question","name":"Is de prijs inclusief alles?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Als je een bestelling plaatst bij Kaartje2go, zijn er geen onverwachte kosten:
\r\n\r\nAls je een bestelling wilt laten bezorgen in België of een ander land, geldt er een kleine toeslag voor de extra verzendkosten met Priority. Kijk voor meer informatie op de prijzenpagina. Daar kun je ook zelf heel snel de prijs van je kaart(en) berekenen.
\r\n\r\nWij verzenden de kaarten vanuit Nederland, dus voor verzending van een kaartje naar een adres in Nederland betaal je het Nederlandse tarief.
"}},{"@type":"Question","name":"Hoe kan ik een factuur ontvangen?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Na iedere bestelling zie je een pagina 'Bedankt voor je bestelling' en daar zie je ook een knopje waarmee je de factuur kunt bekijken en afdrukken.\r\n
\r\n Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via “Jouw bestellingen” in jouw account. Per bestelling vind je een knop “Factuur”.\r\n
\r\n
\r\n Nadat je het factuuradres hebt ingevuld, verschijnt de factuur in beeld. Je kunt hem downloaden door te klikken op de knop “Download factuur als PDF”.\r\n
Als je hebt besteld zonder eerst in te loggen, kun je de factuur via deze link opvragen: https://www.kaartje2go.be/contact/bekijken\r\n
"}},{"@type":"Question","name":"Kan ik op factuur bestellen?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Wil je hier gebruik van maken voor een zakelijke bestelling? Stuur dan een e-mail naar ons klanttevredenheidsteam. "}}]}]}