Ga naar de inhoud

Wij staan voor je klaar!

Hoe kunnen we je helpen?

Meestgestelde vragen

Wat vervelend dat jouw bestelling niet is bezorgd! De rechtstreeks verstuurde kaarten worden meestal binnen 4 werkdagen bezorgd. Is jouw pakketje ook na 2 werkdagen nog niet bezorgd? Dan raden we je aan om contact op te nemen met ons Klanttevredenheidsteam, wij helpen je graag verder.  Uiteraard bieden wij graag een gepaste oplossing aan.

We versturen jouw bestelling zo snel mogelijk voor je. Als je op werkdagen voor 21:00 uur bestelt, geven wij je bestelling nog dezelfde dag aan de post mee. Bestel je een pakketje dan kun je deze binnen 1-2 werkdagen in huis verwachten. Rechtstreeks verstuurde kaarten worden meestal binnen 2 tot 4 werkdagen bezorgd. Voor kaarten naar het buitenland geldt een andere levertijd. Deze kaarten worden met Priority stempel verzonden (dit geldt niet voor kaarten die naar Nederland worden verstuurd). Voor een indicatie van de levertijden verwijzen we je graag naar de website van PostNL
Avondbezorging
Ben je helaas te laat met bestellen, of wil je je bestelling dezelfde dag nog ontvangen is het vaak mogelijk om gebruik te maken van avondbezorging via onze bezorgpartner Trunkrs. De kosten hiervoor zijn €5,95 binnen Nederland en €6,95 binnen Vlaanderen. Hier vind je meer informatie over de mogelijkheden van avondbezorging.

Meer weten? Bekijk de pagina met gedetailleerde bezorginformatie.

Wanneer je een grote bestelling wilt plaatsen, mag je hiervoor een proefdruk aanvragen. Zo weet je zeker dat het kaartje helemaal naar je wens is. We sturen je een proefdruk pakketje met daarin jouw ontworpen kaart, een mapje met onze papiersoorten en envelopkleuren, en een flyer met vervolgstappen.

Bij Kaartje2go is je proefdruk ook ECHT gratis. Dit betekent dat er achteraf geen onverwachte verzendkosten in rekening worden gebracht. Daarnaast ben je niet verplicht om een kaart bij ons te bestellen wanneer de proefdruk niet bevalt.

Hoe bestel je een proefdruk?
Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn wanneer je een gratis proefdruk wilt bestellen. Wanneer je een mooi kaartje hebt gevonden, klik je naast de kaart op de knop Proefdruk aanvragen (op de productpagina). Ontwerp het kaartje helemaal naar jouw goesting en vul bij het adresseren je eigen adres in. Rond de bestelling ten slotte kosteloos af. 

Heb je al een kaartje ontworpen? Volg dan de stappen in het orderproces, kies bij verzendwijze voor Bestel proefdruk en rond de bestelling gratis af.

Je krijgt van ons 2 gratis proefdrukken. Heb je een extra proefdruk nodig? Neem dan contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij helpen je graag!

Heb je nog geen account?

Als je nog geen account hebt, betaal je €0,49 voor een proefdruk. Daarom raden wij je aan om eerst te registreren. Je proefdruk is namelijk wel gratis als je geregistreerd en ingelogd bent. Bovendien bewaren we je proefdruk in je account, zodat je deze gemakkelijk kunt terugvinden voor het plaatsen van de definitieve bestelling.

Het is sinds kort mogelijk om de achterzijde van dubbele kaarten te laten bedrukken, je kunt dit helaas zelf (nog) niet aanpassen. Heb je de kleur aan de voorzijde van jouw kaart gewijzigd en wil je dit ook aan de achterzijde toepassen, neem dan contact op met ons klanttevredenheidsteam. Zij helpen je hier graag mee!

Wanneer je een enkele kaart bestelt, kun je de achterzijde van je kaart wel zelf bewerken.
Let op: Als je de volledige achterkant van een rechthoekige enkele kaart gebruikt, dan kun je de kaarten alleen als pakketje kaarten bestellen.

Je kunt je bestelling alleen wijzigen als de kaarten nog niet zijn gedrukt. Dit is bijvoorbeeld het geval als de verzenddatum in de toekomst ligt, of wanneer je de betaling nog niet hebt afgerond.

Kaart is al besteld
Wijzigen is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet is verwerkt. Je kunt jouw kaart aanpassen in Jouw Bestellingen zolang de knop Wijzigen linksonder de bestelling te zien is. Door de knop te gebruiken kan je de kaart aanpassen.
Mocht de knop Aanpassen & bijbestellen te zien zijn, dan is wijzigen helaas niet meer mogelijk. De bestelling is dan al gedrukt, zodat we deze op tijd voor je kunnen versturen. Neem in dat geval contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij kijken graag voor je wat er mogelijk is.

Kaart is nog niet besteld
Als je nog iets wilt wijzigen in een kaart die je nog niet besteld hebt, kijk dan in je account bij Jouw Bestellingen > Ontwerpen en klik op Verder gaan. Nu kun je je ontwerp afmaken en de bestelling verder afronden.

Annuleren
Wanneer je een kaartje hebt besteld kun je deze, wanneer de kaart nog niet is gedrukt, zelf annuleren. Dit kan wanneer je naar jouw bestellingen toegaat, hier klik je bij de kaart op 'meer opties' en vervolgens op 'annuleren'. Deze optie krijg je alleen te zien wanneer de bestelling nog niet is gedrukt.

Je vindt regelmatig een actiecode in onze nieuwsbrief. Het invullen van een actiecode werkt zo:
1. Maak je kaart.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier  een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.

Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam
Bij het registreren krijg je van Kaartje2go je eerste kaart cadeau (ex. porto). Deze wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.

We snappen dat je bij bepaalde bestellingen liever geen logo op de achterkant van de kaart wilt hebben. Je kunt dubbele kaarten en enkele kaarten waarbij je de volledige achterkant gebruikt bestellen zonder logo. Deze optie is vooral wenselijk voor rouwkaarten en trouwkaarten.

Bij dubbele kaarten kun je bij de stap Controleer je kaart het logo weghalen. Dit doe je door de achterkant aan te klikken en vervolgens het vinkje uit te zetten bij Logo op achterkant kaart.
Dubbele kaarten met een ontworpen achterzijde, hebben automatisch geen logo.

Bij een pakketje rechthoekige enkele kaarten kun je in de kaartmaker bij de achterkant ervoor kiezen om de volledige achterkant te gebruiken. Dan verdwijnt het logo vanzelf. 

Enkele vierkante kaarten en enkele langwerpige kaarten hebben nooit een logo achterop.

De rechtstreeks verzonden enkele kaarten en de pakketjes ansichtkaarten kun je nog niet zonder logo bestellen.

Bij de kaarten bestellen   
We hebben leuke adresstickers in verschillende designs voor bijvoorbeeld geboortekaartjes, trouwkaarten of uitnodigingen. Deze kun je tijdens het bestelproces toevoegen aan jouw bestelling.
 
Het werkt het als volgt:   
  1. Kies en maak je kaart.
  2. Wanneer je verder gaat, kun je net als gebruikelijk een papiersoort, envelopkleur en sluitzegels kiezen. Daarna kun je ook aangeven of je adresstickers wilt meebestellen.
  3. Kies je favoriete adresstickers uit de collectie.
  4. Kies het lettertype voor de adressen dat jij het mooiste vindt.
  5. Selecteer de adressen uit je adresboek die je op de stickers wilt laten drukken. Vergeet niet om in te loggen als je jouw adresboek wilt gebruiken.  
  6. Kies je bezorgadres en de verzenddatum en rond je bestelling af.
 
Los bestellen
Wil je adresstickers zonder kaarten bestellen? Dan kan! Je kunt deze stickers op de volgende manier bestellen:
   
  1. Controleer of je bent ingelogd in je account.
  2. Kies je favoriete adresstickers uit de collectie.
  3. Kies het lettertype voor de adressen dat jij het mooiste vindt.
  4. Selecteer de adressen uit je adresboek die je op de stickers wilt laten drukken. Het is ook mogelijk om (extra) vellen zonder adressen te bestellen. Dit geef je ook aan in deze stap.
  5. Kies je bezorgadres, verzenddatum en rond je bestelling af. Wij doen de rest!
 
Er zitten 12 stickers op een vel. Als een vel niet volledig is gevuld, ontvang je de overige adresstickers zonder adres (maar wel met het gekozen ontwerp). Het is ook mogelijk om (extra) vellen zonder adressen te bestellen. 
Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Wil je hier gebruik van maken voor een zakelijke bestelling? Stuur dan een e-mail naar ons klanttevredenheidsteam

Het is al weer zover! De feestdagen staan weer voor de deur en wij staan deze feestelijke periode, net als altijd, weer graag klaar voor onze klanten.


Dit zijn natuurlijk ook hele drukke tijden, voor onze klanten, voor ons en ook voor PostNL en haar bezorgers. We zijn allemaal hard aan het werk om er voor te zorgen dat iedereen zijn of haar bestellingen snel in ontvangst kan nemen. Uiteraard kan het in deze tijden voorkomen dat het iets langer duurt, we raden je dan ook aan kaartjes ruim op tijd te bestellen.
Over het algemeen bezorgd PostNL pakketjes en de kaarten binnen 2-4 werkdagen, mocht dit niet het geval zijn vragen we je om het nog een dagje af te wachten, het kan soms voorkomen dat het iets langer duurt. Duurt het langer laat het ons dan ook vooral weten.


Voor meer recente informatie over de bezorging kun je onze bezorgpagina in de gaten houden!

Regel het eenvoudig zelf

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen

Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.

Bellen

Wij zijn maandag weer telefonisch bereikbaar vanaf 09:00 op 02 588 8934!

Wij kunnen jou ook bellen

Correspondentieadres

Kaartje2go
Emmawijk 118011CM ZwolleNederlandinfo@kaartje2go.be