Meestgestelde vragen
Wij staan voor je klaar!
Kunnen wij je ergens mee helpen? Wij staan voor je klaar! Kijk bij de meestgestelde vragen, of stel gerust je vraag aan onze klantendienst. We helpen je met veel plezier en bieden je graag een goede oplossing!

Waar gaat jouw vraag over?
Meestgestelde vragen
- Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?
- Wanneer worden mijn kaarten geleverd?
- Hoe vraag ik een proefdruk aan?
- Hoe kan ik de achterkant van de kaart laten bedrukken?
- Fout op de kaart - Kan ik een gemaakte kaart nog wijzigen?
- Hoe werkt de actiecode?
- Hoe verwijder ik het logo achterop de kaart?
- Hoe bestel ik adresstickers?
- Kan ik op factuur bestellen?
- Krijg ik nieuwe kaarten als mijn feest door corona niet doorgaat?
Staat jouw vraag hier misschien tussen?
- Kan ik kaarten naar het buitenland versturen?
- Hoe kan ik een gedeelte van mijn kaarten door jullie laten versturen en een gedeelte op mijn adres ontvangen?
- Kan ik ook een Excel adressenbestand gebruiken?
- Hoe gaan jullie om met mijn adressenbestand?
- Waarom staat er een adres achterop mijn kaart?
Mail ons jouw vraag
Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24u een reactie van ons.
Wij kunnen jou ook bellen
Bereikbaarheid
Kaartje2go
Op feestdagen alleen bereikbaar via e-mail