Wij gebruiken cookies om winkelen en reclame persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

Vragen over: Jouw bestelling

Hoe verloopt het bestelproces bij geboortekaartjes?

Gefeliciteerd met je aanstaande kindje en wat leuk dat je kaartjes bij Kaartje2go wilt bestellen! Het bestelproces van geboortekaartjes werkt als volgt:

 

1. Maak een account bij Kaartje2go

Om gebruik te kunnen maken van al onze functies zoals het opslaan van jouw proefdruk, favoriete kaarten en verzendadressen, raden we je aan een account aan te maken. Dit doe je door boven in beeld te klikken op Inloggen of registreren.

 

2. Kies een kaartje uit de galerij of upload je eigen ontwerp

Neem een kijkje bij onze geboortekaartjes en kies jouw leukste kaart. Favoriete kaartjes kun je favoriet maken door het hartje onder de kaart aan te klikken. Je favoriete kaarten worden opgeslagen in je account onder Jouw favorieten. Een kaart gevonden? Klik dan op de roze knop Maak deze kaart. Je kunt trouwens ook je eigen ontwerp uploaden of beginnen met een blanco kaart.

 

3. Maak je kaart

Maak nu je kaart zo ver mogelijk af en klik tussendoor aan de linkerzijde op Opslaan om je aanpassingen op te slaan. Laat de teksten door iemand anders nakijken en lees ze nog eens hardop voor om foutjes te voorkomen. Bij geboortedatum, gewicht en tijd kun je gewoon iets invullen, dat kun je later nog veranderen.

 

4. Bestel een GRATIS proefdruk

Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn wanneer je een gratis proefdruk wilt bestellen. Heb je een mooi kaartje ontworpen? Volg dan de stappen in het orderproces en kies bij verzendwijze voor Bestel proefdruk en rond de bestelling gratis af.

 

5. Bestel enveloppen vooraf

Nadat je de kleur van de envelop hebt gekozen, kun je de enveloppen vooraf bestellen. Je kan dan alvast de adressen op de enveloppen schrijven voordat je kindje geboren is.

 

6. Proefdruk naar wens? Wacht de geboorte van je kindje af

​Als je tevreden bent met je proefdruk, hoef je niets meer te doen. Je kaart blijft opgeslagen in je account onder jouw bestellingen en deze kun je op elk gewenst moment wijzigen door op Bijbestellen te klikken.

Wanneer je kindje geboren is, wijzig je je kaart (door op Bijbestellen te klikken) en plaats je de uiteindelijke bestelling. Wanneer je je bestelling op een werkdag voor 20.00 uur afrondt, worden je kaartjes dezelfde dag nog verzonden!

 

Heb je specifieke vragen over jouw situatie? Vraag het ons klanttevredenheidsteam! Bel 020 588 8934 of mail naar info@kaartje2go.be.

Hoe kan ik een factuur ontvangen?

Na iedere bestelling zie je een pagina 'Bedankt voor je bestelling' en daar zie je ook een knopje waarmee je de factuur kunt bekijken en afdrukken.
Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via “Jouw bestellingen” in jouw account. Per bestelling vind je een knop “Factuur”.

Nadat je het factuuradres hebt ingevuld, verschijnt de factuur in beeld. Je kunt hem downloaden door te klikken op de knop “Download factuur als PDF”.

Als je hebt besteld zonder eerst in te loggen, kun je de factuur via deze link opvragen: https://www.kaartje2go.be/contact/bekijken

Hoe verwijder ik het logo achterop de kaart?

We snappen dat je bij bepaalde bestellingen liever geen logo op de achterkant van de kaart wilt hebben. Je kunt dubbele kaarten en enkele kaarten waarbij je de volledige achterkant gebruikt bestellen zonder logo. Deze optie is vooral wenselijk voor rouwkaarten en trouwkaarten.

Bij dubbele kaarten kun je bij de stap Controleer je kaart het logo weghalen. Dit doe je door de achterkant aan te klikken en vervolgens het vinkje aan te zetten bij Geen logo tonen

Bij een pakketje rechthoekige enkele kaarten kun je in de kaartmaker bij de achterkant ervoor kiezen om de volledige achterkant te gebruiken. Dan verdwijnt het logo vanzelf. 

Enkele vierkante kaarten en enkele langwerpige kaarten hebben nooit een logo achterop.

De rechtstreeks verzonden enkele kaarten en de pakketjes ansichtkaarten kun je nog niet zonder logo bestellen.

Moet ik altijd inloggen om kaarten te kunnen bestellen?

Nee, inloggen is niet noodzakelijk. Iedereen kan kaarten bestellen bij Kaartje2go.

Inloggen met je account heeft wel heel veel voordelen. Zo ontvang je korting als je meerdere kaarten bestelt en worden je gebruikte adressen in je adresboek opgeslagen. In je kalender kun je daarbij verjaardagen en andere belangrijke data zetten, zodat je een berichtje ontvangt als het bijna zover is. Daarnaast bewaren we al je kaarten in je account, zodat je ze later eenvoudig kunt hergebruiken.

Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?

Ja, dat kan. Als je een kaart maakt terwijl je bent ingelogd, dan wordt deze bewaard in je account. Om je kaarten te bekijken kun je naar Jouw bestellingen gaan (klik met je muis op je naam, rechtsboven in de hoek). Je kunt de kaarten die daar getoond worden opnieuw gebruiken voor een andere bestelling door op de knop Bijbestellen te klikken (naast de kaart). Als je wilt, kun je je kaart ook nog aanpassen. 

Was je niet ingelogd bij het bestellen van de kaart, ga dan naar www.kaartje2go.be/contact/bijbestellen.

Hoe kan ik kaarten bijbestellen?

Heb je een account en was je ingelogd tijdens je bestelling? Dan kun je kaarten zelf bijbestellen via je account. Als je naar Jouw bestellingen gaat, vind je bij elke bestelde kaart de knop Bijbestellen. Indien gewenst kun je de kaart hierna ook nog aanpassen.

Was je niet ingelogd, dan kun je via deze link bijbestellen: www.kaartje2go.be/contact/bijbestellen.

 

Zitten er postzegels bij een pakketje kaarten?

Nee, er zitten geen losse postzegels bij een pakketje kaarten. We hebben een handig overzicht voor je gemaakt zodat je kunt zien hoeveel postzegels er op je kaart moeten. 

Kaartje2go kan je kaartjes ook frankeren en naar de geadresseerden sturen. Dit doe je via de verzendoptie Rechtstreeks versturen. Op jouw gekozen verzenddatum worden je kaarten op de post gedaan door Kaartje2go. De bezorging zelf is geen onderdeel van onze service, dit wordt verzorgd door BPost.


 

Hoe werkt de actiecode?

Je vindt regelmatig een actiecode in onze nieuwsbrief. Het invullen van een actiecode werkt zo:

1. Maak je kaart.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4. Vul de actiecode in je winkelmandje in, onder Heb je een actiecode, klik dan hier en klik op Toevoegen (nu zie je dat de prijs is aangepast).
5. Klik op Naar betalen en rond de bestelling helemaal af.
6. Hierna zie je Bedankt voor je bestelling en een besteloverzicht. Nu is de bestelling geplaatst. 

Het is belangrijk dat je je bestelling helemaal afrondt. Alleen als je Bedankt voor je bestelling op je scherm ziet, weet je zeker dat de bestelling is geplaatst.

Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam

Bij het registreren krijg je van Kaartje2go je eerste kaart cadeau (ex. porto). Deze wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.

Ik heb geen bevestiging per e-mail ontvangen

Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, dan kan dat komen doordat je bij je bestelling een foutje hebt gemaakt in je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de e-mail ergens is blijven steken, bijvoorbeeld in je spamfilter. Was je ingelogd, dan kun je in je account bij Jouw bestellingen altijd de status van je bestelling controleren. Twijfel je, neem dan gewoon even contact op met het klanttevredenheidsteam, dan kijken we alles voor je na. Zo weet je zeker wat de status van jouw bestelling is.

Hoe kan ik mijn kaart nog eens bekijken?

Alle kaarten die je bestelt of ontwerpt terwijl je ingelogd bent, kun je bekijken in je account. In je account vind je alle bestelde kaarten (onder Jouw bestellingen) en ook alle kaarten die je ontworpen hebt, maar nog niet besteld hebt (onder Jouw Ontwerpen).

Als je niet was ingelogd, kun je je kaart hier bekijken: www.kaartje2go.be/contact/bekijken.

Hoe kan ik mijn proefdruk bestellen en waar nodig aanpassen?

Als je tevreden bent over je proefdruk, kun je de definitieve bestelling gaan plaatsen. Als je was ingelogd, kun je naar Jouw proefdrukken in je account gaan. Hier vind je je proefdruk. Klik op Maak bestelling. Je komt nu weer in de kaartmaker terecht, waar je aanpassingen kunt doen aan jouw kaart. Wil je niets aanpassen? Klik dan gewoon verder naar de volgende stappen.

Was je niet ingelogd? Ga dan naar https://www.kaartje2go.be/contact/bijbestellen en vraag de kaart middels je e-mailadres en bestelnummer op. Via de link in de e-mail die je ontvangt, kun je je proefdruk bijbestellen. Je komt uiteraard eerst in de kaartmaker, waar je eventuele aanpassingen kunt doen.