![](https://assets.kaartje2go.nl/assets/images/wave-header.b15b1e7f106a0e11.png)
Jouw bestelling
Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via Jouw bestellingen in jouw account. Boven iedere bestelling vind je de knop Factuur downloaden.
Nadat je het factuuradres hebt ingevuld, verschijnt de factuur in beeld. Je kunt hem downloaden door te klikken op de knop Download factuur als PDF.
We snappen dat je bij bepaalde bestellingen liever geen logo op de achterkant van de kaart wilt hebben. Je kunt dubbele kaarten en enkele kaarten waarbij je de volledige achterkant gebruikt bestellen zonder logo. Deze optie is vooral wenselijk voor rouwkaarten en trouwkaarten.
Bij dubbele kaarten kun je bij de stap Controleer je kaart het logo weghalen. Dit doe je door de achterkant aan te klikken en vervolgens het vinkje uit te zetten bij Logo op achterkant kaart.
Dubbele kaarten met een ontworpen achterzijde, hebben automatisch geen logo.
Bij een pakketje rechthoekige enkele kaarten kun je in de kaartmaker bij de achterkant ervoor kiezen om de volledige achterkant te gebruiken. Dan verdwijnt het logo vanzelf.
Enkele vierkante kaarten en enkele langwerpige kaarten hebben nooit een logo achterop.
De rechtstreeks verzonden enkele kaarten en de pakketjes ansichtkaarten kun je nog niet zonder logo bestellen.
Nee, inloggen is niet noodzakelijk. Iedereen kan kaarten bestellen bij Kaartje2go.
Inloggen met je account heeft wel heel veel voordelen. Zo ontvang je klantenkorting als je een bestelling plaatst en worden je gebruikte adressen in je adresboek opgeslagen. In je kalender kun je daarbij verjaardagen en andere belangrijke data zetten, zodat je een berichtje ontvangt als het bijna zover is. Daarnaast bewaren we al je kaarten in je account, zodat je ze later eenvoudig kunt hergebruiken.
Nee, er zitten geen losse postzegels bij een pakketje kaarten. We hebben een handig overzicht voor je gemaakt zodat je kunt zien hoeveel postzegels er op je kaart moeten.
Via de website van BPost kan je jouw postzegels eventueel online bestellen, klik hier om naar de pagina van BPost te gaan waar je postzegels kunt kopen.
Kaartje2go kan je kaartjes ook frankeren en naar de geadresseerden sturen. Dit doe je via de verzendoptie Rechtstreeks versturen. Op jouw gekozen verzenddatum worden je kaarten op de post gedaan door Kaartje2go. De bezorging zelf is geen onderdeel van onze service, dit wordt verzorgd door BPost en PostNL.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.
Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam.
Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, dan kan dat komen doordat je bij je bestelling een foutje hebt gemaakt in je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de e-mail ergens is blijven steken, bijvoorbeeld in je spamfilter. Was je ingelogd, dan kun je in je account bij Jouw bestellingen altijd de status van je bestelling controleren. Twijfel je, neem dan gewoon even contact op met het klanttevredenheidsteam, dan kijken we alles voor je na. Zo weet je zeker wat de status van jouw bestelling is.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
![](https://assets.kaartje2go.nl/assets/images/contact-email-714.616880e47642f2f1.png)
Mailen
Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.
![](https://assets.kaartje2go.nl/assets/images/contact-phone-714.bcd4759a355fd5f4.png)
![](https://assets.kaartje2go.nl/assets/images/contact-chat-714.702cb9f4a5990ff0.png)