Ga naar de inhoud

Website en techniek

Hoe kunnen we je helpen?
In de kaartmaker kun je de kaart bewerken, zoals tekst, figuren en afbeeldingen toevoegen. Kun je de kaartmaker niet openen of kom je een probleem tegen in de kaartmaker? Probeer dan eerst onderstaande 2 opties. Blijft het probleem daarna bestaan, neem dan contact op met het klanttevredenheidsteam.
  1. Vaak heeft het probleem te maken met dat een onderdeel van onze website een keer niet goed is ingeladen. Om dit op te lossen kun je je cookies verwijderen via deze pagina. Dit verwijdert alleen de cookies van Kaartje2go, andere cookies van andere websites blijven gewoon bewaard. Probeer het daarna weer opnieuw.
  2. Als je nog geen Google Chrome gebruikt, kijk dan eens of je deze browser kunt installeren en gebruiken. Google Chrome is een veilige, snelle en betrouwbare browser die een groot gebruiksgemak heeft. 
 
Soms gebeurt het dat je vastloopt in het bestelproces. Bijvoorbeeld dat je je kaartje hebt gemaakt, maar je kunt niet verder naar de betaling. In bijna alle gevallen kun je dit oplossen door je cookies te verwijderen. Ga hiervoor naar deze pagina en klik op Koekjes weggooien. Daarna kun je weer terug naar je bestelling en deze afmaken zoals je gewend bent. Heeft dit niet geholpen? Neem dan even contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij helpen je graag.

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen

Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.

Wij kunnen jou ook bellen