Onze cookies maken winkelen en reclame persoonlijker. Als je verder gaat accepteer je deze cookies. Meer weten?

Vragen over: Website en techniek

Algemene tips bij problemen met het maken van een kaart

In de kaartmaker kun je de kaart bewerken, zoals tekst toevoegen en versiering plaatsen. Kun je de kaartmaker niet openen of kom je een probleem tegen in de kaartmaker? Probeer dan eerst onderstaande 2 opties. Blijft het probleem daarna bestaan, neem dan contact op met het klanttevredenheidsteam.

  1. Vaak heeft het probleem te maken met dat een onderdeel van onze website een keer niet goed is ingeladen. Om dit op te lossen kun je je cookies verwijderen via deze pagina: https://www.kaartje2go.be/sos. Dit verwijdert alleen de cookies van Kaartje2go, andere cookies van andere websites blijven gewoon bewaard. Probeer het daarna weer opnieuw.
  2. Als je nog geen Google Chrome gebruikt, kijk dan eens of je deze browser kunt installeren en gebruiken. Google Chrome is een veilige, snelle en betrouwbare browser die een groot gebruiksgemak heeft. 

 

Ik kom niet verder met mijn bestelling

Soms gebeurt het dat je vastloopt in het bestelproces. Bijvoorbeeld dat je je kaartje hebt gemaakt, maar je kunt niet verder naar de betaling. In bijna alle gevallen kun je dit oplossen door je cookies te verwijderen. Ga hiervoor naar https://www.kaartje2go.be/sos en klik op Koekjes weggooien. Daarna kun je weer terug naar je bestelling en deze afmaken zoals je gewend bent. Heeft dit niet geholpen? Neem dan even contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij helpen je graag.