Wij gebruiken cookies om winkelen en reclame persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

Leveringsinformatie van kaarten met een cadeau

Op werkdagen vóór 20:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden met PostNL.

Alle cadeaus krijgen een Track & Trace code (in je account terug te vinden).

Bijna alle cadeaus passen door de brievenbus.

bier en wijn

De flessen wijn & bier worden met de pakketpost bezorgd.

Als je een kaart met een cadeau bestelt, dan wil je natuurlijk weten wanneer het geleverd zal worden. Alle kaarten en cadeaus die op een werkdag vóór 20:00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. Cadeaus kunnen alleen verstuurd worden naar adressen in België en Nederland.

Binnen België

PostNL levert in het algemeen jouw kaart met cadeau binnen 1-2 werkdagen bij de ontvanger. In je account kun je de Track & Trace code terugvinden, zodat je kunt zien wanneer het pakketje bezorgd zal worden. 

Naar Nederland

Voor levering in Nederland ontvang je ook een Track & Trace code. Deze code kun je in je account terugvinden.

De meeste cadeaus passen door de brievenbus en hier hoeft de ontvanger dus niet voor thuis te blijven. Alleen de wijn- en bierflessen kunnen niet door de brievenbus en worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL.

Levering rondom de feestdagen / sluitingsdagen

PostNL levert pakketjes van maandag t/m zaterdag. Als één van deze werkdagen op een feestdag valt, worden er geen pakketjes geleverd. In 2019 is dat op deze dagen: 

  • Nieuwjaarsdag (dinsdag 1 januari 2019)
  • Paasmaandag (maandag 22 april 2019)
  • Koningsdag (zaterdag 27 april 2019)
  • Hemelvaartsdag (donderdag 30 mei 2019)
  • Pinkstermaandag (maandag 10 juni 2019)
  • Eerste Kerstdag (woensdag 25 december 2019)
  • Tweede Kerstdag (donderdag 26 december 2019)

* Voor de levering zijn wij te allen tijde afhankelijk van PostNL. Soms gebeurt het dat een pakketje is vertraagd, bijvoorbeeld doordat er iets niet goed ging bij de sortering in het sorteercentrum van PostNL, of door slechte weersomstandigheden. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Is jouw pakketje niet bezorgd binnen de verwachte termijn en weet je zeker dat het bezorgadres klopt? Neem dan contact op met onze klantendienst