Leveringsinformatie van kaarten met een cadeau

Op deze pagina vertellen we je alles over bezorging van je cadeau en kaartje. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoort ons klanttevredenheidsteam het graag.

Op werkdagen vóór 20:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden met PostNL.

Alle cadeaus krijgen een Track & Trace code (in je account terug te vinden).

Bijna alle cadeaus passen door de brievenbus.

bier en wijn

De flessen wijn & bier worden met de pakketpost bezorgd.

Als je een kaart met een cadeau bestelt, dan wil je natuurlijk weten wanneer het geleverd zal worden. Alle kaarten en cadeaus die op een werkdag vóór 20:00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. Cadeaus kunnen alleen verstuurd worden naar adressen in België en Nederland.

Binnen België

PostNL levert in het algemeen jouw kaart met cadeau binnen 1-2 werkdagen bij de ontvanger. In je account kun je de Track & Trace code terugvinden, zodat je kunt zien wanneer het pakketje bezorgd zal worden. 

Naar Nederland

Voor levering in Nederland ontvang je ook een Track & Trace code. Deze code kun je in je account terugvinden.

De meeste cadeaus passen door de brievenbus en hier hoeft de ontvanger dus niet voor thuis te blijven. Alleen de wijn- en bierflessen kunnen niet door de brievenbus en worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL.

Levering rondom de feestdagen / sluitingsdagen

PostNL levert pakketjes van maandag t/m zaterdag. Als één van deze werkdagen op een feestdag valt, worden er geen pakketjes geleverd. In 2021 is dat op deze dagen: 

  • Nieuwjaarsdag (vrijdag 1 januari 2021)
  • Paasmaandag (maandag 5 april 2021)
  • Koningsdag (dinsdag 27 april 2021)
  • Hemelvaartsdag (donderdag 13 mei 2021)
  • Pinkstermaandag (maandag 24 mei 2021)
  • Eerste kerstdag (zaterdag 25 december 2021)
  • Nieuwjaarsdag (zaterdag 1 januari 2022)

* Voor de levering zijn wij te allen tijde afhankelijk van PostNL. Soms gebeurt het dat een pakketje is vertraagd, bijvoorbeeld doordat er iets niet goed ging bij de sortering in het sorteercentrum van PostNL, of door slechte weersomstandigheden. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Is jouw pakketje niet bezorgd binnen de verwachte termijn en weet je zeker dat het bezorgadres klopt? Neem dan contact op met onze klantendienst