Leveringsinformatie van pakketjes kaarten, enveloppen & adresstickers

Op deze pagina vertellen we je alles over bezorging van van pakketjes kaarten, enveloppen & adresstickers. Mocht je nog verdere vragen hebben dan staat ons klanttevredenheidsteam voor je klaar.

 

Op werkdagen vóór 20:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden met PostNL.

De meeste pakketjes passen door de brievenbus.

Alle pakketjes krijgen een Track & Trace code (in je account te vinden). 

Op feestdagen worden geen pakketten geleverd.

Alle pakketjes die je bij ons bestelt, worden geleverd door PostNL. Dit geldt voor pakketjes met kaarten, enveloppen, adresstickers en cadeaus. In je account kun je de Track & Trace code van jouw pakketje terugvinden.

Bezorging van pakketjes binnen België

Bestel je vóór 20:00 uur op een werkdag, verzenden wij jouw pakketje diezelfde dag nog. PostNL bezorgt het pakketje in de meeste gevallen binnen 1-2 werkdagen.

Bezorging van pakketjes naar het buitenland

Ook hier geldt: op werkdagen vóór 20:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Pakketjes naar Nederland worden in het algemeen de volgende werkdag geleverd. 

Voor andere landen verschilt de bezorgtijd heel erg per land. Naar Duitsland doet een pakketje er gemiddeld 3-4 werkdagen over. Wil je voor een specifiek land de bezorgtijd weten? Dan kun je op de website van PostNL kijken voor een indicatie.

Levering rondom de feestdagen / sluitingsdagen

PostNL levert pakketjes van maandag t/m zaterdag. Ze werken in 2021 niet op de volgende dagen:

  • Nieuwjaarsdag (vrijdag 1 januari 2021)
  • Paasmaandag (maandag 5 april 2021)
  • Koningsdag (dinsdag 27 april 2021)
  • Bevrijdingsdag (woensdag 5 mei 2021)
  • Hemelvaartsdag (donderdag 13 mei 2021)
  • Pinkstermaandag (maandag 24 mei 2021)
  • Eerste kerstdag (zaterdag 25 december 2021)

* Voor de levering zijn wij te allen tijde afhankelijk van de PostNL. Soms gebeurt het dat een pakketje is vertraagd, bijvoorbeeld doordat er iets niet goed ging bij de sortering in het sorteercentrum van PostNL, of door slechte weersomstandigheden. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Is jouw bestelling niet bezorgd binnen de verwachte termijn en weet je zeker dat het bezorgadres klopt? Neem dan contact op met onze klantendienst.