Ga naar de inhoudGa naar het filter

Ervaringen van échte blijmakers

9.2/10 uit 24.000+ beoordelingen

Het begon allemaal in 2008. Toen we de titel “Als beste getest door Vara Kassa” ontvingen. In 2011 kwam daar het label “Als beste getest door de Consumentenbond” bij, maar daar hield het niet op. In december 2015 ontvingen we de “Warme Douche” van Tros Radar en tussen 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 en 2024 wonnen we een Shopping Award. Ook zo’n prachtige publieksprijs. Bovendien werden we ook nog verkozen tot de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland.

Toch zijn we aller-aller-allertrotst op de reacties die we van jullie krijgen! En deze reacties vind je overal. Op Facebook, Google en Ekomi staan leuke, enthousiaste en soms ontroerende ervaringen van onze klanten. Voor ons is dit de motivatie om onze klanten elke dag opnieuw blij te maken. 

Dat we al meer dan een miljoen mensen bij ons een kaart hebben verstuurd hebben we aan al deze leuke reacties te danken. Wil jij ons helpen om nog meer mensen te bereiken? Stuur ons een e-mail met jouw ervaring naar info@kaartje2go.nl of plaats zelf ergens je reactie. Alvast bedankt!

Bekijk onze reviews of deel jouw ervaring via:

Ekomi
Facebook
Google
Trustpilot

Ervaringen met Kaartje2go

Vind de site erg prettig om mee te werken Je kan de kaarten goed personaliseren.
Gaat altijd goed...leuke kaarten collectie met voor ieder wat wils
Makkelijk aan te passen en mbv figuren kun je de kaart personaliseren. Ontvangers waren dankbaar voor de persoonlijke aandacht dmv een kaartje
We zijn erg tevreden met kaartje 2go Mooie kaarten, prima prijs en keurig op tijd verstuurd. Dikke 10 van ons.
Mooie kaarten, voldoende keuze, kaarten goed te bewerken. Heel tevreden.
Goed geregeld, mooie kaarten
Altijd prima alles te vinden op de website. Makkelijk om een kaart te maken en naar je eigen idee in te vullen. Wel jammer dat het door post.nl niet op de aangeven datum afgeleverd word.
Altijd tevreden.
Zoals altijd weer super service! Mooie kwaliteit kaartjes en snel verzonden..
Altijd goed! Kan onbezorgd alles verder aan jullie over laten😇
Ruime keuze, goeie kwaliteit en snelle levering. Al met al top
Ik ben super tevreden over de kaarten en de service die ik stuur, heb gehad
U hoeft wmb niets te veranderen. Bij het maken van de eerste kaarten was het een beetje zoeken maar nu gaat het me goed af
Dik tevreden
Mooie kaart,op tijd verzonden,mooi papier.Kortom,tevreden!
Mooie kaart, precies zoals hoe je hem op de pc maakt. Optijd verzonden en aangekomen. Alles netjes verlopen
Ik ben zeer tevreden. Het is vrij eenvoudig om zelf een originele kaart te maken, jullie hebben een ruim assortiment kaarten. Bij de teksten die je ook kunt aanpassen kan je nog leuke bijpassende afbeeldingen toevoegen. Datum van verzending kun je er in zetten etc. Ga zo door!
---
Zoals de vorige keren gewoon goed
Tevreden
Je kunt uit veel kaarten kiezen. De kaarten worden op tijd verzonden, ook kaarten naar het buitenland. Ik stuur nu vaker een kaart, omdat je niet naar de winkel hoeft.
Ruime keuze aan kaartjes, snel gemaakt
Omdat eerder een paar keer een kaartje te laat bezorgd werd liet ik het laatste kaartje met pakketje een dag eerder bezorgen. Tot mijn verbazing werd het deze keer wel op de aangegeven datum bezorgd. Er was blijkbaar niemand thuis en het werd ook niet bij buren afgeleverd. Nu wordt het hier in het westen dan meestal een dag later nogmaals geprobeerd te bezorgen, maar in het zuiden ging het dus meteen naar een afhaal adres. Jammer want nu moest de jarige het zelf afhalen. Misschien tijd voor een andere bezorgdienst die altijd op tijd levert. Verder wat betreft bestelgemak en keuze ben ik helemaal tevreden.
Wat ik ervaren heb gaat het altijd goed met de bezorging. Alleen afgelopen week niet met een Sinterklaas kaart. Die was helaas niet bezorgd maar na melding hiervan kreeg ik het vergoed. Mijn compliment hiervoor. De kaarten zelf zien er altijd mooi uit.
Het is soms lastig als je foto’s importeert en het dan goed op de kaart te krijgen Als je bijvoorbeeld 3 foto’s op een kaart wilt krijgen en je wilt verschuiven over een stukje van je al geïmporteerde foto, lukt dit niet
Ik vind kaartje 2 ho in 1 woord geweldig
Erg tevreden, alle keus.
Altijd super geregeld en mooi op tijd in de bus.
Mooie kaarten
Omdat de post altijd op tijd aankomt
Erg tevreden
Kunnen we je ergens mee helpen?

Neem gerust contact met ons op.